Obdržely jste poškozené nebo nekompletní zboží?
Neprodleně nás o tom informujte na Tel. 775 947 304 nebo na email: info@acosbeauty.cz
Chcete vrátit zboží nebo ho vyměnit?
Můžete tak učinit ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zboží. Nepoužité zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu zašlete zpět jako obyčejnou zásilku spolu s vyplněným formulářem (viz níže).
Na adresu: Acos, Pešlova 357/14, Praha 9, 190 00
Uschovejte poštovní podací lístek.
Pro rychlejší vyřízení nás můžete předem informovat na Tel.775 947 304 nebo na email: info@acosbeauty.cz
Pokud chcete zboží pouze vyměnit, vyplňte formulář a uveďte, za jaké zboží ho chcete vyměnit. V případě výměny vám bude při opětovném zaslání, zboží zasláno na dobírku, balíkem za cenu poštovného 120,-Kč.
Chcete zboží reklamovat?
Reklamované zboží zašlete jako obyčejnou zásilku spolu s vyplněným formulářem (viz níže) na adresu: Acos, Pešlova 357/14, Praha 9, 190 00
Uschovejte poštovní podací lístek.
Pro rychlejší vyřízení nás můžete předem informovat na Tel.775 947 304 nebo na email: info@acosbeauty.cz
Reklamační formulář / formulář pro vrácení zboží
Důvod reklamace nebo vrácení zboží: ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Zvolte důvod vrácení nebo výměny zboží:
a) Výměna zboží.
b) Výměna za jiné zboží. Uveďte jaké ........................................................................................
c) Vrácení peněz na účet. Uveďte číslo účtu ................................................................................
Vaše kontaktní údaje
Jméno a Příjmení:
Telefonický kontakt:
Email:
Dodací adresa:
Datum:
Podpis: