Tato stránka používá cookies. S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Více informací v kategorii - Soubory cookie. Rozumím.

 

 


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

Všeobecná ustanovení
Zákazník svou objednávkou potvrzuje,že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi v plném rozsahu.Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.acosbeauty.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem ČR. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb., a zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb.

Podáním závazné objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a také s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň také informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Zboží označené POUZE PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ mohou používat a nakupovat jen osoby k tomu určené a odborně vyškolené pro práci stěmito výrobky.Objednáním těchto výrobků se kupující zavazuje,že si je vědom toho,že kupuje zboží pro profesionální použití a ví jak jej používat.

Ceny v internetovém obchodu jsou ceny v Kč včetně DPH.

Záruka a reklamace
Na prodávané zboží je poskytována záruční doba minimálně 6 měsíců dle Obchodního zákoníku, nebo minimálně 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.Reklamovat jde pouze zboží zakoupené u prodávajícího.Kupující je povinen zboží při převzetí řádně a co nejdříve prohlédnout a zkontrolovat.Pokud je zásilka poničena,doporučujeme zásilku nepřebírat a kontaktovat naše zákaznické centrum.Vznikneli škoda při přepravě zboží - odpovídá za vzniklou škodu dopravce - převzetím se vystavujete možným problémům při reklamaci,případně odstoupením od koupě.

Výměna zboží
Veškeré u nás zakoupené zboží je možno vyměnit za jiné zboží z našeho sortimentu. Výrobek bez známek používání v originál balení zašlete na naši adresu z požadavkem, za které zboží si jej přejete vyměnit. Vyměněné zboží Vám bude opět zasláno na Vaši adresu na dobírku, obchodním balíkem, za cenu poštovného 120,-Kč.

Dodací a platební podmínky
Místem plnění je adresa kupujícího uvedená v objednávce.Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení celé kupní ceny.Prodávající dodá zboží ihned,zpravidla do 24 hodin od vyexpedování ze skladu(většinou do 2 pracovních dnů po doručení objednávky).V případě nemožnosti dodržení tohoto termínu např. z technických důvodů,nepředvídatelných okolností apod. je zaslán zákazníkovi informační e-mail,v případě je informován na mobilním čísle,které uvedl v objednávce.V případě,že není uveden telefonický kontakt a ani e-mail,je objednávka vyřízena ihned po odstranění vzniklé situace a zákazník souhlasí s opožděním odeslání zásilky.V případě,že zákazník který si objednal zboží a zásilka mu byla již odeslána a doručována poštou nebo osobní dopravou a zákazník zásilku s objednaným zbožím odmítne převzít,nevyzvedne si ji nebo ji nechá vrátit zpět odesílateli, má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží a tomuto zákazníkovi za porušení těchto podmínek už nebude moci být při příští objednávce zboží posláno na dobírku ale pouze při platbě předem na účet prodávajícího.Prodávající tak po připsání uvedené částky na účet za objednané zboží,vyexpeduje zásilku kupujícímu zpravidla do 24 hodin,(většinou do 2 pracovních dnů od připsání uvedené částky na účet).Při případné další objednávce bude tomuto zákazníkovi zasláno zboží již obvyklým způsobem,tedy zaslání zboží na dobírku nebo osobní dopravou.Kupní cena zboží je splatná v hotovosti,při převzetí dobírky.Balné není zákazníkovi účtováno,dobírka není zakazníkovy účtována,poštovné pro ČR činí 120,-Kč.Při objednávce nad 500,-Kč. je poštovné 80,-Kč.Při objednávce nad 990,-Kč. je poštovné zdarma.Dodání zboží osobní dopravou činí 60,-Kč. (platí pouze po Praze).Při objednávce zboží nad 500,-Kč. je osobní doprava po Praze zdarma.Dodání zboží osobní dopravou platí pouze v Praze.Kupující s odesláním objednávky souhlasí s tím, že provozovatel obchodu může z důvodu nevyhovující dopravy v závislosti k druhu a charakteru zboží,poškození zboží během přepravy,nevyhovující rozměry,nadměrné zásilky nebo za účelem snížení nákladů za dopravu zboží, pozměnit způsob doručení jinou přepravní službou.

Zrušení objednávky
Zrušení objednávky ze strany kupujícího.Objednávku můžete zrušit telefonicky,nebo e-mailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího.Provozovatel internetového obchodu může zrušit objednávku z technických důvodů,náhlé změny nákupních cen nebo jiných nepředvídatelných okolností.O důvodech zrušení a možnostech řešeních bude zákazník co nejdříve informován e-mailem nebo telefonicky.

Odstoupení od kupní smlouvy
V souladu se zákonem č.367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží.V takovém případě,je nutné nepoškozené zboží,bez známek používání nebo opotřebení,v původním obalu a s celým příslušenstvím doručit zpět v uvedené lhůtě(určující je datum doručení zboží prodávajícímu).Zákazník musí odeslat zboží spolu s kopií dokladu z dobírkové nebo balíkové složenky běžnou balíkovou poštou (ne na dobírku) na adresu:A-Cosmetics,
Pešlova 357/14,Praha 9,19000.Peníze za zboží budou vráceny po odečtení nákladů za poštovné a balné - nutno úvést adresu nebo číslo účtu.

Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15,120 00,Praha 2,internetová adresa: http://www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů on-line: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Reklamační řád

Úvodní ustanovení

Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka potřebné při uplatňování reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě acosbeauty.cz.Zboží lze reklamovat dle stávajích platných právních norem.

Postup při reklamaci

Zákazník(kupující) je povinen co nejdříve po převzetí zásilky zboží prohlédnout.V případě,že jste obdržely jiné zboží,než jste si objednaly(neúmyslná chybně zabalená zásilka),nebo jste obdržely vadný výrobek,zašlete nám jej zpět,nepoužitý a nepoškozený v původním obalu,spolu s účtenkou.Nezasílejte na dobírku.Ihned po obdržení Vaší vrácené zásilky,Vám zašleme výrobek správný,nový.Zákazník doručuje reklamované zboží na vlastní náklady na adresu prodejce.Cena za poštovné bude vrácena se zásilkou spolu s vyměněným zbožím.Při zjištění závady nebo neúplnosti zásilky je zákazník (kupující) povinen oznámit tuto skutečnost do 3 dnů od převzetí zásilky prodejci.Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dní od doručení reklamace.Prodejce neručí za škody způsobené nesprávným užíváním a skladováním zboží.Na tyto škody nebo závady se nevztahuje reklamace a nebude poskytnuta záruka.V případě,že se objeví závada výrobku v záruční době,zašlete výrobek na adresu prodejce spolu s originálem záručního listu,obalem a popisem uvedené závady.Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od doručení Vaší zásilky.Reklamace se nevztahuje na zboží u kterého uplynula záruční doba,nebo na závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku.

Ochrana osobních údajů

Internetový obchod acosbeauty.cz podle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů zpracovává osobní data a uchovává je v databázi firmy.Zpracované údaje jsou plně chráněny před zneužitím a nebudou poskytnuty třetím stranám.

Závěrečná ustanovení

Odeslanou objednávkou je kupující po celou dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán.

YzJhMDg3OW